els papers de talamanca

per a què els manifestos trans/lúcids?

si alguna cosa real resulta increïble, cal explicar les mentides més estranyes perquè hom les pugui creure. potser aleshores podem transmetre el que de veritat passa. per això, doncs, de vegades, resulta una mica complicat fixar els límits, ja que tot, realitat i ficció, es barreja fins a límits insospitats [nishijima daisuke]

què és la música sorrenca del delta?

un enregistrament de 27 minuts: una peça d’orfebreria on orbita el caos, el low-fi, la pixelació, els loops o bucles sonors, la jota, el punk i el do-it-yourself... 27 minuts on és present la deconstrucció de la música, del clarinet... i la dominació d’un instrument malmès i revitalitzat (l’acordió!) per mitjà de diversos objectes a-musicals. no busqueu el que no hi ha. trobeu el que sí hi ha. el vent, la sorra, els miratges, el mesmerisme, l’èxtasi, el dervitxes giravoltant al cervell, el trans (el trance dels místics), la mala fel i la mala llet. escolteu-lo amb els ulls tancats i mireu-lo amb les orelles tapades. frullatos i glissandos presenta un tetralogia d’accions: frullatos i glissandos (òbviament); la jota tortosina esdevinguda un bucle o un llaç per a la cinta; el vent i la sorra del delta present per mitjà d’embuts i d’uns compassos de gavin bryars; i la presència del poema en diverses accions intercalades.

epíleg [brossa & houellebecq mix]


“per ser feliç, mortal, camina sempre i oblida.” i una merda!!!!! sempre s’és molt lluny de la felicitat, i fins i tot de la veritable pau!!! el simple fet d’existir ja és tota una desgràcia.


vincle: bouesia

vincles: a vore si ens entenem 1 - 2 - 3

i sell, you buy